I dag var det läkar besök med mindre framgång. En månad till i aresten och det är inte så roligt. Har dragit några låtar på guran med bravur. Sedan en sväng till grannbyn. Och där var det som tidigare bara skit. Och vad har man där att göra JO handla här i byn är det lika stort urval på varor så man måste över på andra sidan ibland. Har sett reprisen på Big Brother. Undra hur det går för Saltgurkan och hon som har så litet ordföråd så hon måste ta till att namnge dom udrevärldens ledare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar