
Nu börjar det bli mycket kattungar på TV först i
Lördags och så igår i Halv Åtta Hos Mej. Nu får det vara nog. HaHa. Skit i det det blir nog fler kattungar. Dagen gick i solens tecken först startade
dagen med ett gott skratt. Återkommer med den historien någon annan dag. Det blev den vanliga turen över till sämre sidan. In på Banken men där blev det inget. Hade inga pengar hemma så rånet ställdes in Haha. Åkte tommhänt hem och tusen kronor fattigare. Så skänk en slant. Nä jag skojar bara. Vad händer på Big Brother, blir det mer dans i sänghalmen tro. Vi får se, Ha det GÖTT.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar