Idag har jag liratt gura och tagit ut en ny låt, jag undrar till vilken nytta då och när skall jag framföra den. Förmiddagen gick i matlagningens tecken det blev fiskhamburgare med potatismos. Få se om jag tar och baka tekakor med lite hjälp från en som vet hur man gör. I kväll blir det att se på dom som orkar dansa men först Big Brother med allas vår Simo ( Björnen) Danielsson. Ha nu en trevlig kväll,
1 kommentar:
Dom tekakorna ska jag smaka nästa gång jag kommer till er :D
Skicka en kommentar